حفظ وحدت ملی ضرورت امروز جامعه است
کد خبر: 4206730
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶

حفظ وحدت ملی ضرورت امروز جامعه است

امام جمعه ملایر به فرمایشات مقام معظم رهبری در اولین روز سال جدید و تاکیدات ایشان بر حفظ وحدت ملی و انسجام و ایجاد امید در جامعه گفت: رهبری به دشمنان و افراد تندرو در بیاناتشان اشاره کردند و همه ما باید مراقب باشیم و تحث تأثیر عوام فریبی‌های دشمن و افراد منافق قرار نگیریم.

امام جمعه ملایربه گزارش ایکنا از همدان، حجت الاسلام محمد علی ارزنده امام جمعه ملایر امروز جمعه سوم فروردین ماه در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه  ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی ضمن تبریک سال نو و بهار قرآن به مسئله نفاق و منافقین در اسلام و از زمان پیامبر(ص) اشاره و اظهار کرد: طبق فرموده قرآن منافقین ظاهری زیبا دارند که انسان را به تعجب وار می دارند و در دوران انقلاب اسلامی نیز این افراد زیاد دیدیم و با توجه به ظاهر انقلابی دروغین، شناسایی این افراد به مردم کار دشواری است.

وی با گریزی به وجود منافقان در دوران امام علی(ع) و دوران امام حسن مجتبی(ع)، افزود: برخورد با جبهه نفاق نیازمند بصیرت است چراکه جبهه نفاق خود را پاک و منزه و دیگران را محکوم می کند و به این سادگی‌ها نمی‌شود با منافقین جنگید و باید صبر و تحمل داشت چراکه وقتی وارد عرصه می‌شوند با خطاهایی که دارند چهره‌های واقعی نفاق خود را نشان  می دهند.

امام جمعه ملایر با اشاره به صبر و بصیرت مقام معظم رهبری در مقابل تندروها و نقشه‌های دشمن گفت: رهبری  با تدبیر مدبرانه چیزهایی می‌داند که ما نمی‌دانیم و باید در خط و مشی رهبری با بصیرت و فهم و درک بدانیم چرا که نفاق دشمنان اسلام در طول زمان خود را بروز و ظهور می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به شعار امسال مقام معظم رهبری جهش تولید با مشارکت مردم اشاره کرد و گفت: دولت کنونی دولتی است که از لحاظ تلاش و فعالیت نمره بالایی دارد و مقام معظم رهبری بارها حمایت خود را از دولت اعلام کرده است.

ارزنده با گریزی به اقدامات دولت گذشته و ایجاد مشکلات مختلف برای کشور که یک دهه کشور را به عقب راند، افزود: دشمنان این نظام  وافراد تندرو از هیچ چیز نمی‌گذرند و همواره دنبال ایجاد نا امیدی و بزرگنمایی مشکلات هستند.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در اولین روز سال جدید و تأکیدات ایشان بر حفظ وحدت ملی و انسجام و ایجاد امید در جامعه، گفت: رهبری به دشمنان و افراد تندرو در بیاناتشان اشاره کردند و همه ما باید مراقب باشیم و تحث تأثیر عوام فریبی‌های دشمن و افراد منافق  قرار نگیریم.

خطیب جمعه ملایر با اشاره به تأیید صحت انتخابات توسط شورای نگهبان در بسیاری از شهرها و شهرستان ملایر، تصریح کرد: از همه عوامل و دست اندرکاران انتخابات باید تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه چه بسا اشتباهاتی و اشکالاتی در گوشه و کنار انجام شده اما شورای نگهبان به این نتیجه رسیده که این اشکالات و انتخابات به حدی نیست که اصل انتخابات را زیر سوال ببرد، افزود: برخی اشتباهات کوچک که برخی از آنها نیز صحت ندارد و مبتنی بر واقعیت نیست نمی‌تواندباید حواسمان باشد حرفی نزنیم که در فردای قیامت مسئولیت داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha