«شادراه نور» یزد به دلیل شرایط جوی زودتر به اتمام می‌رسد
کد خبر: 4206794
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹

«شادراه نور» یزد به دلیل شرایط جوی زودتر به اتمام می‌رسد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: همزمان با بهار قرآن و طبیعت، رویداد بزرگ «شاد راه نور» از ۲۸ اسفندماه در بلوار بسیج آغاز شد که به دلیل صدور هشدار از سوی هواشناسی در زمینه بارش‌ رحمت الهی، لذا امشب آخرین شب اجرای این رویداد خواهد بود.

مصطفی زارع‌زاده، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزدمصطفی زارع‌زاده، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به رویداد نوروزی «شادراه نور» در بلوار بسیج گفت: برنامه‌های امسال نوروز به صورت متمرکز در بلوار بسیج از ۲۸ اسفندماه آغاز و تا هفتم فروردین‌ماه برنامه‌ریزی شده بود اما با توجه به پیش‌بینی هواشناسی در زمینه بارش باران و اینکه همه فعالیت‌ها در  فضای باز انجام می‌شود، برای جلوگیری از هرگونه خسارت، این رویداد دو روز زودتر به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه امشب، چهارم فروردین ماه، آخرین شب اجرای برنامه‌های شادراه نور خواهد بود افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی و پیش‌بینی‌هایی که شده و قرار است از یکشنبه موج بارش خوبی را در سطح شهر و استان شاهد باشیم و شرایط جوی به ما این اجازه را نمی‌دهد تا مسیر شادراه نور تا هفتم فروردین ادامه یابد لذا ضمن عذرخواهی از این اتفاق که خارج از توان ما بود، برنامه‌ها بالاجبار دو روز زودتر به پایان می‌رسد.

زارع‌زاده ادامه داد: البته خوشحال هستیم و خدا راشاکریم که بارش‌های خوبی را برای شهر کویری یزد شاهد خواهیم بود و با توجه به اینکه  شنبه شب، آخرین روز برنامه‌های نوروزی مسیر بلوار بسیج با عنوان شادراه نور است لذا از همه اقشار مختلف دعوت می‌کنیم در این برنامه‌ها حضور یابند.

وی افزود: طبق بررسی‌های انجام شده خوشبختانه این برنامه با استقبال چشمگیر مردم همراه شد و با توجه به آمار و اطلاعات ثبت شده افزون بر ۱۵ هزار نفر تنها در یک شب از برنامه‌های این رویداد استفاده کرده و بازدید داشتند و قدردان مردم عزیز هستیم و این امر، نشان می‌دهد جای خالی چنین برنامه‌هایی به شدت در یزد وجود دارد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد یادآور شد: در این رویداد 60 غرفه برپا شد و همچنین ۳۰۰ نفر عوامل اجرایی برنامه‌‎های این اقدام بزرگ فرهنگی هستند و ۱۷۴ هنرمند نیز در موزه زنده برای معرفی شخصیت‌ها و  مفاخر و شغل‌های قدیمی یزد فعالیت دارند.

انتهای پیام
captcha