شکست راهبردی امروز اسرائیل به خاطر جریان مقاومت و رهبری ایران است
کد خبر: 4208733
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷

شکست راهبردی امروز اسرائیل به خاطر جریان مقاومت و رهبری ایران است

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اگر امروز اسرائیل در همه راهبردهایش شکست خورده است، به خاطر جریان مقاومت و رهبری ایران است. این اتفاقات سرنگونی رژیم را نزدیک‌تر می‌کند.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدانبه گزارش ایکنا از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، امروز ۱۷ فروردین‌ماه در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه و هم‌زمان با روز قدس، اظهار کرد: یکی از راه‌های رسیدن به تقوا تلاش و گام برداشتن در سیر الی الله است، کسی بدون انجام واجبات به هیچ مقام معنوی دست پیدا نمی‌کند، نماز و روزه در رأس این واجبات قرار دارد، بعد از مودت به اهل بیت آنچه اسلام از ما خواسته انجام واجبات است.

وی افزود: اما چه می‌شود که انسانی که با فطرت الهی متولد می‌شود به جایی می‌رسد که به شمر و یزید و یا رژیم صهیونیستی تبدیل می‌شود، اینکه هوای نفس در وجود انسان زنده شود، ریشه این آلودگی‌ها به گفته امام صادق(ع)، حرام خواری و وارد شدن مال حرام در زندگی و غفلت از فرائض و انجام ندادن واجبات شرعی است.

شعبانی با بیان اینکه در جامعه‌ای که اقتصاد بیمار است به فضای معنوی آن آسیب می‌زند، گفت: همانطور که پیامبر اکرم(ص) فرمود اگر نان نباشد اعتقاد به خدا هم باقی نمی‌ماند، مشکلات اقتصادی نیازمند یک طبیب حاذق است.

امام‌جمعه همدان یادآور شد: رژیم صهیونیستی سه راهبرد را برای حفظ موجودیت خود اتخاذ کرد، اول توسعه جغرافیایی با شعار «نیل تا فرات»، اگر جمهوری اسلامی و جریان مقاومت نبود امروز این شعار محقق شده بود چراکه کشورهای اسلامی در مقابل این توسعه رژیم نمی‌توانستند بایستند. راهبرد دیگر تلاشی بود که با تکیه بر توان نظامی و اطلاعاتی خود دنبال کرد تا موجودیت خود را حفظ کنند، این راهبرد با جریان طوفان‌الاقصی شکست خورد.

وی با اشاره به اینکه حمله به کنسولگری کشور ما در دمشق عبور از تمام خط قرمزها بود، بیان کرد: توسعه درگیری راهبرد دیگر این رژیم‌ منحوس بود که می‌خواهد موجودیت خود را تثبیت کند، اگر امروز اسرائیل در همه راهبردهایش شکست خورده است، به خاطر جریان مقاومت و رهبری ایران است. این اتفاقات سرنگونی رژیم را نزدیک‌تر می‌کند.

شعبانی ابراز کرد: این حجم از کودک کشی و نسل کشی توسط اسرائیل در کل تاریخ بی‌سابقه است و جامعه جهانی را بیدار کرده است که این رژیم برای جامعه جهانی خطرناک است، کشورهای اسلامی و سران آنها، مثلا رئیس جمهور و پادشاه و نخست وزیر کشور اسلامی هستند اما نمی‌توان با آنها سخنی از اسلام گفت، عملکرد منفعلانه آنها طی این سالها گویای این است که آنها مسلمان واقعی نیستند، حتی نمی‌توان با آنها از اسلام صحبت کرد این چه اسلامی است که در مقابل هتک حرمت ناموس مسلمان حرفی نمی‌زند. خون کودک فلسطینی امروز بر گردن آن عالم اسلامی است که می‌توانست فتوا دهد اما سکوت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: در هیچ جای عالم ملتی فرهیخته‌تر از ایران نمی‌توان پیدا کرد ملتی که در دفاع از مظلوم با کسی تعارف ندارد، همیشه پای دفاع از حق و مظلوم بوده و ایستاده است، در ۲۱ رمضان شهادت امام علی(ع) که هم‌زمان با روز سیزده بدر بود حرمت امیرالمؤمنین(ع) را نگه داشتند، باید دست این ملت را بوسید. مسئولان بدانند این ملت شایسته بهترین خدمت‌ها هستند.

 

انتهای پیام
captcha