حضور پرشور مردم قزوین در راهپیمایی روز قدس
کد خبر: 4208758
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳

حضور پرشور مردم قزوین در راهپیمایی روز قدس

در روز قدس آحاد جامعه در استان قزوین در راهپیمایی یک صدا متحد شدند و با حضور خود ثابت کردند که پای آرمان‌های امام و شهدا ایستاده‌اند و خواهان آزادی قدس شریف هستند.

راهپیمایی روز قدس

به گزارش ایکنا از قزوین، راهپیمایی روز قدس در قزوین برگزار شد و مردم روزه‌دار قزوین برای دفاع از آرمان قدس شریف امروز پرشورتر از گذشته به خیابان‌ها آمدند تا انزجار خود را نسبت به رژیم کودک‌کش صهیونیست نشان دهند و از سپاه پاسداران خواستند تا طوری پاسخ جنایات اسرائیل را بدهد که به فرموده رهبر معظم انقلاب رژیم صهیونیستی از کرده خود پشیمان شود. آحاد جامعه در این راهپیمایی یک صدا متحد شده بودند و با حضور خود ثابت کردند که پای آرمان‌های امام و شهدا ایستاده‌اند و خواهان آزادی قدس شریف هستند.

انتقام خون‌های ریخته شده در غزه را می‌گیریم

در این مراسم سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در میان مردم روزه‌دار قزوینی اظهار کرد: امروز حضور باشکوه و آگاهانه مردم ولایتمدار قزوین در راهپیمایی روز قدس نشان داد ملت غیور ایران در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، ولایت و محرومان جهان همچنان استوار است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در شرایطی که اسرائیل غاصب همچون گذشته به جنایات خود ادامه می‌دهد و نگران مجامع بین‌المللی نیست با صدای رسا اعلام می‌کنیم انتقام خون‌های ریخته شده در غزه را می‌گیریم و رژیم کودک‌کش را از جنایات خود در فلسطین و حمله به کنسولگری ایران در دمشق پشیمان خواهیم کرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: به دنیا و مسلمانان جهان اعلام می‌کنیم پای حرف خود در آزادی قدس و تکریم شهدای خود همچون شهید «علی آقابابایی» ایستاده‌ایم و انتقامی سخت می‌گیریم.

قزوینی‌ها پای کار نظام جمهوری اسلامی هستند

محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین نیز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور امروز مردم قزوین در راهپیمایی روز قدس حضور ویژه‌تری است زیرا با تشییع پیکر مطهر شهیدالقدس «علی آقابابایی» همراه شده است. شهادت «علی آقابابایی» در حمله تروریستی رژیم کودک‌کش صهیونیستی در بیست‌ویکم رمضان در کنسولگری ایران در دمشق نشان داد هر زمانی که آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی نیاز به حمایت دارد قزوینی‌ها حضور دارند.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: مردم قزوین امروز به صورت چشمگیر آمدند تا به جهانیان ثابت کنند از آرمان خود عدول نمی‌کنند و تا زنده هستند با تمام قدرت بر سر استکبار جهانی فریاد می‌کشند و تا خون در رگشان جاری است برای آزادی قدس شریف راه شهدا را ادامه می‌دهند.

رژیم صهیونیستی درحال براندازی است

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه روز قدس منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک سالار آبنوش (ولایت‌مدار) در مجلس شورای اسلامی بود؛ وی در سخنان خود اظهار کرد: دشمن به دنبال رسیدن به اهدافش در رسانه‌ها و افکار عمومی است ولی امروز براندازی تفکر و موجودیت رژیم صهیونیستی به برکت رهبری معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای در حال وقوع است و این مسئله همان انتقام سخت است.

وی ادامه داد: امروز رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط خود قرار دارد و در طوفان‌الاقصی بدترین سیلی را از جبهه مقاومت دریافت کرده است و امروز نه تنها ملت‌های مسلمان بلکه ملت‌های آزادی‌خواه جهان در جبهه انقلاب اسلامی هستند و به حقانیت جمهوری اسلامی ایران پی برده‌اند.

آبنوش در ادامه خاطرنشان کرد: باید در پاسخ به افرادی که موضوع انتقام سخت را مطرح می‌کنند، گفت، صبور باشید و بدانید و آگاه باشید که جمهوری اسلامی کاری خواهد کرد که رژیم صهیونیستی از جنایات خود سخت پشیمان شود و وعده الهی نزدیک است.

وی در پایان تصریح کرد: جبهه مقاومت، وحدت کلمه امت اسلامی را رقم زد و امروز به برکت خون شهدا و رهبری امامین انقلاب چهره رژیم صهیونیستی منفورتر از گذشته شده و این رژیم در بدترین وضعیت طول تاریخ نحسش قرار دارد.

انتهای پیام
captcha