برگزاری المپیاد هنر با رویکرد استعدادیابی در لرستان
کد خبر: 4209430
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱

برگزاری المپیاد هنر با رویکرد استعدادیابی در لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری المپیاد ملی هنر با رویکرد استعدادیابی در این استان خبر داد.

اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، 20 فروردین‌ماه در نشست هماهنگی برگزاری المپیاد ملی هنر در لرستان گفت: فراخوان نخستین المپیاد ملی آموزش هنر در دو بخش آموزشگاه‌های آزاد هنری و هنرستان‌ها منتشر شده تا علاقه‌مندان بتوانند در این رویداد حضور پیدا کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: این المپیاد در بخش‌های آزاد هنرهای تجسمی، نمایشی و موسیقی برگزار خواهد شد و هدف اصلی کشف استعدادهای هنری به‌ویژه در میان نوجوانان و جوانان است.

روانشاد تشویق و آموزش کار تیمی و گروهی را در برگزاری این رویداد بسیار مهم و ارزشمند توصیف کرد و افزود: امیدواریم با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان بتوان در این دوره از المپیاد استعدادهای خاص هنری استان را معرفی کرده و زمینه درخشش هنرمندان این استان را در رقابت با سایر استان‌ها فراهم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: مخاطبان المپیاد، هنرجویان آموزشگاه‌های آزاد هنری دارای مجوز از وزارت ارشاد و هنرآموزان هنرستان‌ها هستند که تا دوم اردیبهشت‌ماه سال جاری مهلت ثبت‌نام و بارگذاری آثار برای آنها در سامانه مورد نظر به‌وجود آمده است.

وی افزود: امیدواریم این رویداد بستری را فراهم کند تا استعدادهای ناب هنری در شأن ظرفیت‌های استان برگزار شود و نسبت به این رویداد نیز از سوی آموزشگاه‌های هنری و هنرستان‌ها توجه و اهتمام به برنامه‌ریزی دقیق صورت پذیرد.

روانشاد ضمن تشکر از رؤسای ادارات شهرستان‌ها از همکاری در برگزاری ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه، فعالان قرآنی و مساجد در شب‌های ماه مبارک رمضان گفت: کارگروهی تخصصی به‌منظور رفع دغدغه‌های هنرمندان ایجاد می‌شود تا بتوانیم به سمت توسعه فرهنگ و هنر در شهرستان‌ها و مرکز استان پیش برویم.

انتهای پیام
captcha