رئیس شورای شهر تهران از نامگذاری معبری به نام شهید سید حسن نصرالله در پایتخت خبر داد. 
به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در حاشیه دویست و شصت و ششمین جلسه شورا در جمع خبرنگاران از نامگذاری معبری به نام شهید سید حسن نصرالله در پایتخت خبر داده و هدف از این تصمیم را بزرگداشت و احترام به مقام شهید بزرگوار عنوان کرد.
چمران تأکید کرد: این اقدام به عنوان نمادی از حمایت از محور مقاومت و تجلیل از تلاشها و فداکاریهای افرادی که در راه مبارزه با ظلم و ستم ایستادگی کردهاند، انجام میشود. این نامگذاری نشاندهنده ارادت مردم و مسئولان به ارزشهای اسلامی و ملی است و در راستای تقویت روحیه مقاومت و اتحاد در جامعه صورت میگیرد. قطعاً به دنبال نامگذاری معبری در خور شأن این شهید بزرگوار خواهیم بود.
انتهای پیام