کد خبر: 4241615
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۹

پیام تبریک «محمدهادی ایمانیه» به استاندار جدید فارس

در پی انتصاب استاندار جدید فارس محمد هادی ایمانیه خطاب به حسینعلی امیری پیام تبریکی صادر کرد.

محمدهادی ایمانیه و حسینعلی امیری، استانداران فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار سابق فارس امروز، 18 مهرماه در پی انتصاب حسینعلی امیری، به‌عنوان استاندار جدید استان پهناور فارس پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اِنَّ حَوائِجَ النَّاسِ اِلَیکُم مِن نِعَمِ اللهِ عَلَیکُم (امام حسین علیه السلام)

برادر بزرگوار جناب آقای دکتر حسینعلی امیری

 اکنون که گردش روزگار، ورق دیگری از خدمت به آرمان‌های مقدس نظام اسلامی و میهن سربلند در تقدیرتان رقم زده و پس از تلاش‌ها و تجربیات ارزشمندتان در سطوح مختلف قوای قضائیه، مجریه و مقننه، زمام خدمت به مردم شریف استان پهناور فارس را به جنابعالی که از دیار کرمانشاهیانِ نیک پهلوانید سپرده است، ضمن عرض تبریک و آرزوی توفیق روزافزون، خدای متعال را بر نعمتِ سه ساله خدمتگزاری در سومین حرم اهل بیت علیهم‌السلام و شیرازه فرهنگ و تمدن ایران زمین شاکرم.

تلاش جهت محرومیت‌زدایی از 37 شهرستان استان، به بارنشستن بسیاری از طرح‌ها و برنامه‌ها و خدمت به ولی نعمتان حقیقی جامعه اسلامی، موهبتی است که تنها از فضل و کرم ذات اقدس باریتعالی حاصل می‌گردد.

از درگاه احدیت و مقام شامخ حضرت سیدالسادات الاعاظم، احمدبن موسی‌الکاظم علیهم‌السلام، برایتان دورانی سرشار از نشاط، تعالی و گام‌هایی استوار در خدمت‌رسانیِ جهادی به مردم این دیار خواستارم و وظیفه می‌دانم که در راستای فرمان صریح رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی مبنی بر کمک به دولت چهاردهم، در تلاش برای موفقیت استاندار جدید و همه خدمتگزاران از هرگونه همراهی دریغ ننمایم.

و من الله التوفیق و علیه التکلان

محمد هادی ایمانیه

انتهای پیام
captcha