به گزارش ایکنا از یزد، امامان جمعه استان یزد در بیانیهای با تأکید بر وحدت کلمه و انسجام ملی حمایت خود را از مقام معظم رهبری، آیتالله خامنهای اعلام کردند.
در این بیانیه آمده است:
سخنان خبیثانه و خارج از چارچوب عرف دنیا و قوانین مکتوب سازمانهای بینالمللی رئیسجمهور منفور آمریکا که حاوی تهدید و جسارت به مرجعیت و مقام معظم رهبری بوده است ما را بر آن داشت تا یک بار دیگر اعلام داریم:
اینگونه اظهارات نه تنها نشاندهنده ارائه سیاستهای خصمانه و شکستخورده آمریکا علیه ملت ایران است بلکه گواه روشنی بر ترس دشمن از اقتدار و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
ملت ایران به فضل خدا در طول بیش از چهار دهه گذشته در سایه تدبیرهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب بر همه توطئهها و تهدیدهای دشمنان غلبه کرده و امروز نیز با اقتدار بیشتری در صحنههای منطقهای و بینالمللی حضور خواهد داشت. تهدیدهای پوچ دشمنان نه تنها خللی در عزم راسخ ما ایجاد نخواهد کرد بلکه بر اراده این ملت برای حفظ استقلال، عزت و پیشرفت کشور خواهد افزود.
ما (امامان جمعه استان یزد) به همراه ملت یک پارچه ایران اسلامی، بار دیگر اعلام میداریم که در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری تا پای جان ایستاده و به پیروی از مراجع بزرگوار تقلید و علمای برجسته بلاد و غیور مردان آزاده خارج از کشور، هرگونه تهدید یا اقدام علیه این نظام و ارزشهای آن را با پاسخ قاطع و متقابل، مواجه خواهیم ساخت.
دشمن در راهپیمایی 22 بهمن امسال خواهد دید که او بیش از پیش در نزد مستضعفان عالم بهویژه ملت ایران منفور و رهبر فرزانه، حکیم، شجاع، مقتدر و با تدبیر انقلاب اسلامی بیش از پیش عزیز خواهد بود.
انتهای پیام