کد خبر: 4337800
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۲:۰۳
محمدرضا بابایی:

دستگاه‌های زیرساختی یزد در آمادگی کامل قرار دارند

استاندار یزد با اشاره به آمادگی کامل دستگاه‌های خدمات‌رسان در پی وقایع اخیر، از پایداری کامل شبکه‌های زیرساختی و ذخایر کافی سوخت در سطح استان خبر داد.

دستگاه‌های زیرساختی استان یزد در آمادگی کامل قرار دارندبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌ عمومی استانداری یزد، محمدرضا بابایی، استاندار یزد، ۱۱ اسفندماه در نشست مشترک با مدیران دستگاه‌های خدمت‌رسان با تسلیت شهادت رهبر فرزانه انقلاب و جمعی از نیروهای برجسته کشور، به تشریح آخرین وضعیت پایداری زیرساخت‌های استان در مواجهه با حملات خبیثانه استکبار پرداخت.

وی بیان کرد: تمامی مدیران دستگاه‌های زیرساختی از جمله آب، برق، گاز و مخابرات در وضعیت آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه اختلال احتمالی قرار دارند.

استاندار یزد با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به استان افزود: خسارات محدودی در یک یا دو نقطه از شبکه برق ایجاد شده بود که در کمترین زمان ممکن توسط تیم‌های عملیاتی ترمیم شده و در حال حاضر هیچ مشکلی در حوزه‌های زیرساختی وجود ندارد.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب ذخایر سوخت و انرژی تداوم توزیع بنزین اظهار کرد: فرآیند توزیع سوخت در سطح استان به‌خوبی انجام شده و پیش‌بینی‌های لازم برای مصارف آینده صورت گرفته است.

بابایی ضمن اطمینان خاطر به شهروندان بیان کرد: به مقدار کافی سوخت در استان موجود است و عملیات حمل‌ونقل و سوخت‌رسانی به‌صورت مستمر و بدون وقفه ادامه دارد؛ بنابراین مردم هیچ‌گونه نگرانی در خصوص تأمین بنزین و سایر مواد سوختی نداشته باشند.

استاندار یزد گفت: وضعیت آمادگی مراکز درمانی، حوزه‌های بهداشت و درمان و نهادهای امدادی نظیر هلال احمر به دقت بررسی شده و گزارش‌های لازم مبنی بر توانمندی کامل این مجموعه‌ها دریافت شده است.

وی در پایان با تأکید بر استمرار جلسات هماهنگی برای حفظ رفاه عمومی، بیان کرد: تمامی تدابیر لازم اتخاذ شده تا خدمات‌رسانی به مردم عزیز کما فی‌السابق و بدون کوچکترین خللی ادامه یابد.

انتهای پیام
captcha