به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدرضا بابایی، استاندار یزد، ۱۱ اسفندماه در نشست مشترک با مدیران دستگاههای خدمترسان با تسلیت شهادت رهبر فرزانه انقلاب و جمعی از نیروهای برجسته کشور، به تشریح آخرین وضعیت پایداری زیرساختهای استان در مواجهه با حملات خبیثانه استکبار پرداخت.
وی بیان کرد: تمامی مدیران دستگاههای زیرساختی از جمله آب، برق، گاز و مخابرات در وضعیت آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه اختلال احتمالی قرار دارند.
استاندار یزد با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به استان افزود: خسارات محدودی در یک یا دو نقطه از شبکه برق ایجاد شده بود که در کمترین زمان ممکن توسط تیمهای عملیاتی ترمیم شده و در حال حاضر هیچ مشکلی در حوزههای زیرساختی وجود ندارد.
وی با اشاره به وضعیت مطلوب ذخایر سوخت و انرژی تداوم توزیع بنزین اظهار کرد: فرآیند توزیع سوخت در سطح استان بهخوبی انجام شده و پیشبینیهای لازم برای مصارف آینده صورت گرفته است.
بابایی ضمن اطمینان خاطر به شهروندان بیان کرد: به مقدار کافی سوخت در استان موجود است و عملیات حملونقل و سوخترسانی بهصورت مستمر و بدون وقفه ادامه دارد؛ بنابراین مردم هیچگونه نگرانی در خصوص تأمین بنزین و سایر مواد سوختی نداشته باشند.
استاندار یزد گفت: وضعیت آمادگی مراکز درمانی، حوزههای بهداشت و درمان و نهادهای امدادی نظیر هلال احمر به دقت بررسی شده و گزارشهای لازم مبنی بر توانمندی کامل این مجموعهها دریافت شده است.
وی در پایان با تأکید بر استمرار جلسات هماهنگی برای حفظ رفاه عمومی، بیان کرد: تمامی تدابیر لازم اتخاذ شده تا خدماترسانی به مردم عزیز کما فیالسابق و بدون کوچکترین خللی ادامه یابد.
انتهای پیام