
به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری راسک در جنوب سیستانوبلوچستان،
رحیمبخش بلیدئی، فرماندار شهرستان راسک اظهار کرد: تمامی هیئتهای اجرایی و نظارت موظف به پیگیری جدی وظایف خود هستند و با توجه به دفاع جانانه
نیروهای مسلح و همراهی مردم، هیچ مانعی برای برگزاری
انتخابات وجود ندارد.
وی با اشاره به ضرورت حفظ آرامش عمومی و استمرار خدماترسانی به شهروندان تأکید کرد که حضور تمامی کارکنان در ادارات الزامی است و هیچ واحد اداری نباید بدون نیرو باقی بماند تا از هرگونه سوءاستفاده احتمالی در شرایط فعلی پیشگیری شود.
فرماندار راسک صیانت از اموال مردم را یکی از اولویتهای اصلی برشمرد و از شهروندان خواست دغدغههای مربوط به ایمنی منازل را جدی بگیرند. در صورت لزوم، حداقل یک فرد جهت مراقبت و ارتباط سریع با سامانه ۱۱۰ در محل حضور داشته باشد تا اشراف اطلاعاتی و امنیتی در سطح محلات حفظ شود.
بلیدئی ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان نیز تمهیدات ویژهای اتخاذ شده است که بر اساس آن، سالن احمدآباد به عنوان مرکز پشتیبان بیمارستان راسک جهت اسکان اضطراری یا خدمات درمانی در شرایط ویژه تعیین شد.
وی گفت: همچنین با پیگیریهای صورت گرفته، دو دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان شهرستان اضافه شده و تیمهای انتقال خون نیز در منطقه مستقر شدهاند. نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان نیز برگزار شده و از مصوبات این نشست میتوان به حوزه لجستیک و تأمین
کالاهای اساسی اشاره کرد.
فرماندار راسک عنوان کرد: پیگیری برای تأمین دستگاههای کفی جهت جابهجایی تجهیزات سنگین در دستور کار است و در صورت نیاز، از ظرفیتهای نظامی برای توزیع نفت، گاز و اقلام ضروری استفاده خواهد شد. هیچ محدودیتی برای تأمین بنزین مورد نیاز مدیران و نیروهای عملیاتی وجود ندارد و اقدامات لازم برای خرید و ذخیرهسازی نفت و گاز جهت رفاه حال شهروندان بهطور مستمر در حال انجام است.
انتهای پیام