
به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد،
مهدی اقبال مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد با اشاره به صدور
اسناد موقوفات استان گفت: بهمناسبت
عید غدیرخم، تعداد ۱۲ برگ سند مالکیت موقوفات یزد در یک روز صادر و به رئیس اداره حقوقی ادارهکل اوقاف استان تحویل داده شد.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد با اشاره به اهمیت حفاظت و صیانت از بیتالمال و موقوفات بیان کرد: امسال مکلف هستیم تمامی ۱۸ هزار رقبه فاقد سند استان را مستندسازی کنیم.
اقبال با تأکید بر لزوم اتمام اسناد مالکیت موقوفات تا پایان سال افزود: امیدوارم جشن پایان مستندسازی موقوفات استان یزد در اسفندماه ۱۴۰۵ را برگزار کنیم.
وی بیان کرد: با تلاشها و همکاریهای هر دو دستگاه ثبت اسناد و اوقاف استان، از ابتدای امسال تاکنون، یکهزار برگ سند مالکیت موقوفات استان یزد صادر شده است.
انتهای پیام