گروه فرهنگی - تولیت آستان قدس رضوی گفت: کتابت با کرامت، در فرهنگ دینی ما جایگاه والایی دارد. آنچه از قضا و قدر در عالم آفرینش میگذرد، به دست فرشتگان ذات حق کتابت میشود. آنچه بر انسان و بر جوارح و جوانح او میگذرد نیز توسط کرامالکاتبین به نگارش درآمده و به انسان ارایه خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۳۲۲۶۰ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۴/۳۱