احمدعلی موهبتی

برچسب ها - احمدعلی موهبتی
فرماندار جدید مشهد:

خیانتی بزرگتر از بدبین کردن مردم به نظام نیست

گروه سیاست و اقتصاد - فرماندار مشهد گفت: امروز خیانتی بزرگتر از این نیست که فردی کاری کند که مردم به نظام بدبین شوند و بالاتر از این وجود ندارد.
کد خبر: ۳۷۳۶۰۰۲    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۵/۱۴