مریم ایرجیان

برچسب ها - مریم ایرجیان

انس با قرآن؛ قوت قلب پزشک و بیمار

گروه فعالیت‌های قرآنی - کارشناس مامایی و حافظ قرآن کریم تأثیر انس گرفتن کارکنان و کادر پزشکی و درمانی با آموزه‌های آیات نورانی قرآن را بسیار آرامش‌بخش و اثرگذار تعریف کرد و افزود: انس با قرآن باعث قوت قلب پزشک با بیمار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۵۱۰۴۲    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۰۷