گروه سیاست و اقتصاد ــ تولیت آستان قدس رضوی گفت: تصمیم گرانی بنزین تصمیم سران سه قوه بوده و رهبری نیز بر این تصمیم صحه گذاشتند و بهعنوان تصمیم نظام پذیرفتند؛ اما ملت ایران حقیقتاً با این تصمیم با بزرگواری و صبوری برخورد کردند، رؤسای سه قوه باید تلاش کنند تا پیامدهای این تصمیم بر مردم دشواری را تحمیل نکند.
کد خبر: ۳۸۵۹۴۵۰ تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۰۴