بعد از کرونا

برچسب ها - بعد از کرونا

برگزاری اولین نماز جمعه شاهرود در سال‌جاری

با توجه به اعلام وضعیت سفید در شهرستان‌های شاهرود و میامی بعد از بیش از دو ماه اولین نمازجمعه شهرستان شاهرود در سال جدید، جمعه این هفته نهم خرداد ماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۰۱۶۴۵    تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۳/۰۸