بعد از آزادسازی خرمشهر، شبهای احیا بود که وارد شهر شدیم، در مسجد امام حسن علیهالسلام در کوی طالقانی مراسم دعا و زیارت خواندیم و آنجا بود که اولین بار نوحه «ممد نبودی ببینی شهر آزاد گشته» خوانده شد و بچهها با شنیدن آن سینه میزدند و گریه میکردند.
کد خبر: ۳۹۷۱۰۵۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۳