تلاوت شورانگیز قاریان نوجوان در خیمه‌گاه آل‌الله(ع) + عکس
کد خبر: 3482529
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

تلاوت شورانگیز قاریان نوجوان در خیمه‌گاه آل‌الله(ع) + عکس

گروه فعالت های قرآنی: در دومین روز از حضور کاروان شوق تلاوت در کربلای معلی، برنامه بازدید از اماکن مقدسه این شهر صورت گرفت، در این روز نوای شورانگیز قاریان نوجوان در خیمه‌گاه آل الله(ع) طنین انداز شد و توجه زائران را به خود جلب کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به عراق، شرکت کنندگان در مرحله نهایی اولین دوره مسابقات قرآن «شوق تلاوت»، صبح امروز و در دومین روز از حضور در شهر مقدس کربلا، به زیارت اماکن مقدس این شهر رفتند.
زیارت اماکنی همچون «تل زینبیه»، «کف العباس» و «خیمه گاه» و ... از جمله اماکنی بود که نوجوانان شرکت کننده در این دوره از مسابقات با حضور در آنجا روح خود را جلا دادند.
در این بین حضور در خیمه‌گاه، صفای بیشتری برای نوجوانان قاری داشت، تلاوت آیاتی از کلام وحی و از جمله سوره مبارکه «کوثر» مابین خیمه حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) از جمله برنامه هایی بود که در این روز انجام شد.
تلاوت شورانگیز قاریان نوجوان که در خیمه گاه آل الله حلقه زده بودند، شور خاصی را در فضای این مکان ایجاد کرده بود و سایر زائران این مکان مقدس نیز با شنیدن نوای قاریان، ناخودآگاه اشک از دیدگانشان جاری شده و خود را به حلقه شکل گرفته می رساندند.
در این بین حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی ذاکری، مدیر امور استان های طرح ملی تلاوت نیز در هر کدام از این اماکن به ارائه توضیحاتی در مورد همان مکان مقدس پرداخت.
گرفتن عکس سلفی با هر کدام از این اماکن نیز از جمله حواشی جالب روز دوم کاروان شوق تلاوت در کربلای معلی بود. از دیگر حواشی شرکت کنندگان این دوره از مسابقات می توان به ادامه دار بودند طنین نوای وحی در هتل محل اقامت آنها تا پاسی از شب اشاره کرد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
العبد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۲:۵۷
0
0
سلام.
آقا این درست نیست.
اینا حق ما رو خوردن.
اگه ما ناراضی باشیم......
captcha