اعلام اسامی بانوان برگزیده مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع)
کد خبر: 3532311
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰

اعلام اسامی بانوان برگزیده مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع)

گروه فعالیت‌های قرآنی: اسامی بانوان برگزیده دهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در رشته‌های حفظ و قرائت تحقیق و ترتیل قرآن در مقاطع سنی زیر 16 سال و بالا اعلام شد.

اعلام اسامی بانوان برگزیده مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع)

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، طی برپایی آیین اختتامیه دهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) از نفرات برتر رشته‌های حفظ کل و حفظ در اجزاء ۲۰، ۱۰، ۵ و ۲ قرآن، همچنین قرائت و ترتیل‌خوانی در دو مقطع سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال با حضور مسئولان و مدیران قرآنی کشور تجلیل به عمل آمد.

در مقطع سنی بالای 16 سال؛

در رشته حفظ کل مریم تقی‌زاده از تهران، راضیه رحیمی از اصفهان رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند و رتبه سوم مشترکا به حکیمه نصیری از مازندران و زهرا قربانی از اصفهان رسید. در رشته حفظ 20 جزء نیز به ترتیب مقام اول و دوم از آن رضوانه باقری از تهران و زهرا محبی از اصفهان شد و رتبه سوم را به صورت مشترک مرضیه نوایی از تهران و سمیه شمس‌آبادی از یزد بدست آوردند.

براساس گزارش ایکنا، در رشته حفظ 10 جزء نیز مریم باقری آستانی و سعدی عزیزی از تهران به عنوان رتبه اول و دوم شناخته شدند و مقام سومی به صورت مشترک به زهرا ستاری آرانی از اصفهان و فاطمه شفیعی از تهران رسید. در رشته حفظ پنج جزء مریم نصیری از مشهد، محدثه شیدوش از تهران و فرشته ابراهیمی از اصفهان و در رشته حفظ دو جزء نیز رقیه سادات طالقانی از قم، زهرا رضایی نیک از تهران و راضیه دهشوری از اصفهان نیز به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم شدند.

در رشته قرائت ترتیل نیز آذرمان صادقی از تهران، طاهره عبدالهی از قزوین و عائده محبی از اراک و در رشته قرائت تحقیق نیز نسیبه کرمی پارسا از قم، مرضیه میرزایی پور از مشهد و نزیهه جنامی از خوزستان نیز از سوی هیئت داوران به عنوان منتخبین اول تا سوم معرفی شدند.

در مقطع سنی زیر 16 سال؛

در رشته حفظ کل آتنا علینقی و حنانه خلفی از تهران و زینب امین‌پور از اصفهان، در رشته حفظ 20 جزء فاطمه راسخ محمدی پور از گیلان، شیما یزدانی از سمنان و فاطمه ترکاشوند از البرز، در رشته حفظ 10 جزء معصومه حمیدی از قزوین، فرشته صباغیان از اصفهان و زهرا عباسی از تهران به عنوان نفرات اول تا سوم شناخته شدند.

در رشته حفظ پنج جزء نیز مریم طزری از خراسان – سبزوار، مهتاب افتخاری از قزوین و فاطمه مهاجر از البرز مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند و در رشته حفظ دو جزء نیز زهرا رجبی شاد از قزوین و ریحانه سادات نخلی از تهران رتبه‌های اول و دوم و مارینا جزایری و مائده اکبری به صورت مشترک رتبه سوم را از آن خود کردند.

در رشته قرائت ترتیل نیز زهراسادات موسی از خراسان، زهرا حسینی سفیدایی از تهران و شیرین زهره‌وند از ورامین و در رشته قرائت تحقیق نیز معصومه حمیدی از قزوین، فاطمه نایبی موحد از قم و ریحانه سادات نخلی از تهران به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

یادآور می‌شود، بخش بانوان دهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی در دو مقطع سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال در هفت رشته حفظ کل و حفظ در اجزاء ۲۰، ۱۰، ۵ و ۲ قرآن، همچنین قرائت و ترتیل‌خوانی در مرکز فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی واقع در تهران، بهارستان، چهارراه سرچشمه، یادمان شهدای هفتم تیر برگزار شد.

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
محمودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۸:۱۷
0
0
چرا باید همه بچه ها و خانواده یک مسئول قرآنی که کلی کار عقب مونده داره بشن مسئول این مسابقات.پسر و زن و بچه رو اوردند مسئولیت دادند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۹:۱۴
0
0
نفر سوم که بدون غلط خوندن با این سن و سالشون بنظر نمیرسه خیلی بدتر از حنانه خلفی خونده باشن با اون غلطای فاحششون.
شما رو بخدا بس کنید ،دست اینا دیگه رو شده ،نمیدونم این آدما باید اون دنیا چه جوری جواب پس بدن، مخصوصا اون داورای......
البته میدونم که شما دیگه این صحبتها رو پخش نمیکنید....
ولی همه دیگه از ... بدشون میاد
میدونین وقتی ایشون رفتن برای اجرای برنامه بیشتر حضار چی گفتن
گفتن: اه اه باز هم اینه که، بسه دیگه حالمونو بهم زدن انقد اینو آوردن.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۳:۱۰
0
0
اعلام اسامی و تجلیل از این نفرات کار خوب و ارزنده‌ای است
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۰۸:۰۸
0
0
با عرض سلام و خسته نباشید
من در دهمین دوره مسایقات در حفظ ده جز امتیاز ۹۷کسب کردم ولی من جایزه ای دریافت نکردم باید از کجا و چطور پیگیری کنم.ممنون از زحماتتون
captcha