اعضای هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی گیلان مشخص شدند
کد خبر: 3629238
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

اعضای هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی گیلان مشخص شدند

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: اعضای هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی و قرآن و عترت گیلان به مدت سه سال مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، طبق تقویم زمان‌بندی تشکیل مجمع عمومی مشترک اتحادیه‌های استان‌ها، پنج‌شنبه، 19 مردادماه، مجمع عمومی اتحادیه استان گیلان ساعت، 10 صبح با حضور 33 مؤسسه قرآنی دارای مجوز از ارشاد و تبلیغات اسلامی و عضو اتحادیه مؤسسات قرآنی و تشکل‌های قرآن و عترت از 47 مؤسسه دارای مجوز در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی برگزار شد.
این جلسه با حضور حبیب عزیزی، نماینده‌ای از اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت و میثم طاهرآبادی به عنوان نماینده‌ای از اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور، حجت‌الاسلام محمد پورشعبانعلی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی و محمدتقی مسننی، مسئول قرآن و عترت اداره ارشاد اسلامی به عنوان هیئت ناظران برگزار شد.
مجمع عمومی اتحادیه مدغم گیلان با تلاوت آیاتی از قرآن آغاز شد و در ادامه برای تشکیل هیئت رئیسه مجمع انتخاب انجام گرفت و پنج عضو شامل رئیس، نائب رئیس، منشی و دو ناظر از میان افرادی که کاندیدا شدند، انتخاب شدند و در ادامه در خصوص تصویب اساسنامه جدید اتحادیه مدغم رأی‌گیری شد و به رأی گذاشته و پیشنهاداتی نیز مطرح شد.
بنابر گزارش ایکنا، طی این جلسه پیشنهاد شد که در راستای ساماندهی فعالیت‌های مردمی تشکیل مجامع کانون‌ها، انجمن‌ها و خانه‌های قرآن و عترت تحت نظر مؤسسات قرآنی به یکی از بند‌های اساسنامه اضافه و الحاق شود که پس از رأی‌گیری تصویب شد و به مفاد اساسنامه اضافه شد.
در ادامه و پیش از انجام انتخابات هیئت مدیره، طی زمانی مشخص هر کدام از کاندیداها به بیان گزارشی کوتاه از رزومه خود پرداختند و در نهایت نیز برای هیئت مدیره پنج نفر اصلی و دو نفر علی‌البدل و هیئت بازرسی سه نفر اصلی و یک نفر علی‌البدل رأی گیری انجام گرفت.
به ترتیب آرای مأخوذه، امیرحجت مرادی، سیف‌الله مسرور، سیدرضا قوامی، فاطمه نظیفی، سیدهاجر طباطبایی از اعضای پنج نفر اصلی هیئت مدیره و زهرا رضایی و خدیجه سلکی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.
همچنین به ترتیب آرای اخذ شده برای هیئت بازرسی افسون ساسانیان، رقیه شکوری و محمدرضا طالبی به عنوان اعضای اصلی و محمد منزوی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.
گفتنی است؛ اعضا به مدت سه سال انتخاب شدند، همچنین تعیین سمت‌ها میان اعضای هیئت مدیره به نخستین جلسه موکول شد.
مطالب مرتبط
captcha