کد خبر: 1210023
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷
در راستای برگزاری سوگواره ياس نبوی؛

34 مبلغ به امامزادگان خراسان جنوبی اعزام می‌شوند

معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خيريه خراسان جنوبی از اعزام 34 مبلغ به امامزادگان خراسان جنوبی براي برگزاری سوگواره «ياس نبوی» خبر داد.


گروه اجتماعی: معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خيريه خراسان جنوبی از اعزام 34 مبلغ به امامزادگان خراسان جنوبی براي برگزاری سوگواره «ياس نبوی» خبر داد.


حجت‌الاسلام و المسلمين محسن مؤمنی‌مقدم، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خيريه خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه خراسان جنوبی از فعاليت ۳۴ مبلغ در سوگواره ياس نبوی خبر داد و گفت: از اين تعداد ۱۴ مبلغ اعزامی از حوزه‌های علميه قم هستند.


وی تعداد مبلغان بومی خراسان جنوبی برای شركت در اين سوگواره را ۲۰ نفر عنوان و اذعان كرد: تمامی اين مبلغان به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) امروز به امامزادگان كل استان اعزام می‌شوند.


معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خيريه خراسان جنوبی برگزاری نماز جماعت، برگزاری مراسم ايام فاطميه، تبيين جايگاه ولايت فقيه در جامعه، بصيرت‌بخشی در زمينه‌های حجاب و عفاف و بررسی خطبه فدكيه را از جمله فعاليت‌های اين مبلغان در امامزادگان برشمرد.


حجت‌الاسلام مؤمنی‌مقدم در راستای اهميت تبليغ در اسلام به‌ويژه تبليغ چهره به چهره احكام اسلام ناب محمدی و برای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی، اعزام مبلغ را ضرورتی انكارناپذيردر ترويج فرهنگ اسلامی و قرآنی دانست.

captcha