کد خبر: 1210907
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸

برگزاری 30 گفتمان دينی در شهرستان درميان طی سال 91

رئيس اداره تبليغات اسلامی شهرستان درميان، ضمن تشريح فعاليت‌های فرهنگی ـ تبليغی اين اداره، از برگزاری 30 گفتمان دينی با موضوعات مختلف در سال 91 خبر داد.


گروه اجتماعی: رئيس اداره تبليغات اسلامی شهرستان درميان، ضمن تشريح فعاليت‌های فرهنگی ـ تبليغی اين اداره، از برگزاری 30 گفتمان دينی با موضوعات مختلف در سال 91 خبر داد.


حجت‌الاسلام محمدهادی نودهی، رئيس اداره تبليغات اسلامی شهرستان درميان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه خراسان جنوبی، با بيان اين خبر گفت: از ابتدای سال 91 تاكنون مجموع گفتمان‌های برگزار شده در اين شهرستان به 30 نشست می‌رسد كه بيشتر در قالب همايش، نشست پرسش و پاسخ و كارگاه آموزشی در مدارس سطح شهرستان برای جامعه هدف برگزار شده است.


وی گفت: از جمله موضوعات گفتمان‌های برگزار شده می‌توان به عفاف و حجاب، شناخت جايگاه نماز، غدير محور اتحاد، مهدويت، انقلاب اسلامی و ولايت اشاره كرد.


رئيس اداره تبليغات اسلامی شهرستان درميان خاطرنشان كرد: گفتمان «شناخت جايگاه نماز» با حضور حجت‌الاسلام غلامی و گفتمان «غدير محور اتحاد» با حضور حجت‌الاسلام ملاكی كارشناس قرآنی اداره تبليغات اسلامی شهرستان، «مهدويت» با حضور حجت‌الاسلام رفعتی پر‌مخاطب‌ترين گفتمان‌های دينی در سال 91 بوده است.


وی ابراز اميدواری كرد: برگزاری هدفمند و مستمر گفتمان‌های دينی در قالب‌های مختلف برای مخاطبان گوناگون باعث ارتقا‌ بينش دينی و مذهبی آنها به‌ويژه نسل جوان شده و در آينده از آن بهرمند شوند.


حجت‌الاسلام نودهی با بيان اينكه گفتمان‌های دينی برگزار شده در سال 91 نسبت به سال 90 از 20 درصد رشد برخوردار بوده است، يادآور شد: اميدواريم در سال جديد نيز گفتمان‌ها را با موضوعات مختلف به‌ويژه سبك زندگی اسلامی كه از مطالبات مقام معظم رهبری هم هست با جديت بيشتر ادامه بدهيم.

captcha