کد خبر: 1210925
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۶

تدفين دو شهيد گمنام در دانشگاه علوم پزشكی شهيدبهشتی

دو شهيد گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در دانشگاه علوم پزشكی شهيدبهشتی به خاك سپرده می‌شوند.


گروه اجتماعی: دو شهيد گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در دانشگاه علوم پزشكی شهيدبهشتی به خاك سپرده می‌شوند.


به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، دو شهيد گمنام ساعت 10 روز 25 فروردين‌ماه، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در دانشگاه علوم پزشكی شهيدبهشتی به خاك سپرده می‌شوند.


مراسم تشييع دو نفر از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس از مسجد بلال سازمان صدا و سيما تا پرديس دانشگاه علوم پزشكی شهيدبهشتی واقع در تهران، خيابان وليعصر، تقاطع نيايش برگزار می‌شود.


بنابر اين گزارش، اين مراسم با حضور حجت‌الاسلام و المسلمين صديقی، امام جمعه موقت تهران و ابراهيم‌پور، جانشين قرارگاه خاتم‌الاوصيا برپا می‌شود.


يادآوری می‌شود، قرائت قرآن، سخنرانی، روايتگری، مداحی و مديحه‌سرايی و اقامه نماز بر پيكر شهدا از ديگر برنامه‌های اين مراسم معنوی است.

captcha