کد خبر: 1212072
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۲
مشاور استاندار مركزي در امور بانوان

حضرت‌ زهرا(س) بزرگ‌ترين حامی ولايت بودند

حضرت‌ زهرا(س) بزرگ‌ترين حامی ولايت بوده و سرانجام نيز در دفاع از ولايت به شهادت رسيدند و اولين شهيد ولايت لقب گرفتند.


گروه سياسی: حضرت‌ زهرا(س) بزرگ‌ترين حامی ولايت بوده و سرانجام نيز در دفاع از ولايت به شهادت رسيدند و اولين شهيد ولايت لقب گرفتند.







اشرف جواهری، مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مركزی

اشرف جواهری، مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مركزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه مركزی، ضمن تسليت به‌مناسبت فرارسيدن سالروز شهادت دخت مكرم نبی اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: اين بانوي بزرگ نمونه والای انسان كامل و الگويی شايسته برای همه زنان عالم است.


وی افزود: حضرت فاطمه(س) در مقام اطاعت و بندگی خداوند به چنان جايگاه والا و ارزشمندی نائل شدند كه رضايت ايشان همسان با رضای الهی و خشم ايشان، خشم خداوند را به همراه داشت.


جواهری در ادامه نقش حضرت زهرا(س) در دفاع از ولايت را يادآور شد و اظهار كرد: اين بانوی بزرگوار بزرگ‌ترين حامی ولايت بوده و سرانجام نيز در دفاع از ولايت به شهادت رسيدند و اولين شهيد ولايت لقب گرفتند.


وی خاطرنشان كرد: حضرت فاطمه(س) با رعايت عفت و حجاب و رعايت همه اصول و قوانين اسلامی در عرصه اجتماع حاضر شده و منشأ خدمات ارزشمندی برای اسلام و قرآن بودند.


جواهری ادامه داد: حضرت زهرا(س) چشمه كوثر بودند و هر عملی را با اخلاص كامل تنها برای رضايت الهی انجام می‌دادند.


مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مركزی در پايان با بيان ‌اينكه اهل‌بيت(ع) قرآن ناطق و چراغ فروزنده و هدايت بشر هستند، گفت: الگوگيری از زندگی اين بزرگواران می‌تواند انسان را به سعادت ابدی برساند.

captcha