Σύμφωνα με το τμήμα της IQNA στη Δυτική Ασία, το πρόγραμμα θα ξεκινήσει στις 2 Σεπτεμβρίου με τη συμμετοχή Αφγανών Σιιτών Μουσουλμάνων σε διάφορα μέρη της πόλης.
Το Μεγάλο Τζαμί και η Sadeqiyyah Musalla στη Χεράτ θα φιλοξενήσουν μια τελετή πένθους στις 16:00-18:00 τοπική ώρα.
Ένα ίδιο πρόγραμμα θα οργανωθεί στις 16:00 τοπική ώρα στο Khatam-ol-Anbiya Grand Mosque στον οικισμό Al-Mahdi της πόλης.
Την επέτειο του μαρτυρίου του 6ου αλάθητου Ιμάμη (AS) θα θρηνήσουν σε μια τελετή που θα πραγματοποιηθεί από την ομάδα Muhebban Al-Mahdi με τη συμμετοχή πολλών κληρικών, μελετητών και θιασωτών του Ιμάμη (AS).
Το Μεγάλο Τζαμί Khadijah Kubra, στην 9η περιοχή της Χεράτ θα φιλοξενήσει το πρόγραμμα μετά τις βραδινές ιερατικές προσευχές .
1281179