کد خبر: 1283321
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۹
به ‌همت كانون‌های مساجد فارس؛

جشن ميلاد حضرت معصومه(س) در شيراز برگزار می‌شود

‌ سرپرست دبيرخانه كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس از برگزاری جشن ميلاد حضرت معصومه(س) با همكاری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شيراز خبر داد.



به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه فارس، حجت‌الاسلام غلام‌حسين نيازی، سرپرست دبيرخانه كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان فارس پنج‌شنبه، 14 شهريورماه در جمع خبرنگاران از برگزاری جشن ميلاد حضرت معصومه(س) با همكاری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شيراز خبر داد و گفت: اين مراسم شامگاه جمعه، 15 شهريورماه پس از نماز مغرب و عشا در بوستان آزادی شيراز، پشت مجتمع امام خامنه‌ای برگزار می‌شود.


وی ضمن تبريك فرارسيدن ايام دهه كرامت، اظهار كرد: اين مراسم كه جشن ميلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر محسوب می‌شود، با برنامه‌های شاد و متنوع و اهدای جوايز ارزنده همراه است.


حجت‌الاسلام نيازی اظهار كرد: دهه كرامت با ميلاد خواهر امام رضا(ع)، آغاز می‌شود و با روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) ادامه می‌يابد و با ميلاد حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) پايان می‌پذيرد كه همگان بايد هر آنچه كه در توان دارند برای برگزاری هر چه بهتر اين دهه، اجرايی كنند.

captcha