کد خبر: 1286871
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۳
شب‏گذشته؛

بيرجند ميزبان خدام رضوی شد

به مناسبت دهه كرامت جمعی از خدام حرم رضوی شب گذشته در قالب كاروان «جشن‏های مردمی زير سايه خورشيد» با استقبال ويژه و پرشور مردم وارد بيرجند شدند.



به گزارش خبرگزاری بين‏المللی قرآن(ايكنا) شعبه خراسان جنوبی؛ جمعی از خدام امام رضا(ع) شب‏گذشته، 20 شهريورماه با استقبال اقشار مختلف مردم بيرجند وارد آستانه شهدای باقريه اين شهرستان شدند.


خدام رضوی همچنين شب‏گذشته بعد از مراسم استفبال، با حضور درامامزاده سلطان قاسم زاده نصرآباد خوسف و مزار ابن حسام خوسفی جشن بزرگ مردمی زير سايه خورشيد را در اين مكان مقدس برگزار كردند.


حضور در پادگان محمد رسول الله، ديدار با زندانيان زندان مركزی بيرجند، حضور در جمع كودكان كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان بيرجند، غبارروبی قطعه گلزار شهدا و برگزاری جشن بزرگ زير سايه خورشيد در محل هيئت محبان الزهرا(س) بيرجند از برنامه‏های خدام رضوی برای امروز، پنجشنبه 21 شهريور است.


همچنين خدام رضوی روز جمعه 22شهريور با حضور در بيمارستان امام رضا(ع) و وليعصر(عج) بيرجند از بيماران اين دو بيمارستان عيادت خواهند كرد.


حضور در مجتمع توانبخشی حضرت علی اكبر(ع) و حضور در مراسم عبادی- سياسی نماز جمعه و حضور در آستانه بی¬بی زينب خاتون(مزار كاهی) و برگزاری جشن زير سايه خورشيد در اين مكان نورانی از ديگر برنامه‏های روز جمعه خدام رضوی در خراسان جنوبی است.


خدام رضوی همچنين روزهای شنبه و يكشنبه به شهرستان‏های سربيشه و نهبندان سفر می‏كنند.

captcha