کد خبر: 1293698
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۵
با حضور 120 نفر؛

دوره تربيت مربی قرآن در تهران برگزار می‌شود

به‌همت مؤسسه امام رضا(ع) و سازمان بسيج تهران دوره تربيت معلم با رويكرد قرآنی آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.









حاتم رجبی، مديرمسئول مؤسسه امام رضا(ع) تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، با اعلام اين خبر گفت: به‌همت مؤسسه امام رضا(ع) و سازمان بسيج تهران دوره تربيت معلم قرآن كودك با حضور 120 نفر از بانوان آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.


وی در رابطه با مكان برگزاری اين كلاس‌ها افزود: دور مقدماتی اين طرح شهريورماه برگزار شده است و دور تكميلی آن نيز به‌مدت 2 روز در پايگاه مالك‌‌اشتر برگزار می‌شود.


رجبی تصريح كرد: مدت زمان در نظر گرفته شده برای برگزاری كلاس‌های اين دوره 32 ساعت آموزشی است و طی اين مدت فراگيران با روش تدريس، فنون معلمی، روانشناسی كار با كودك و ... آشنا می‌شوند.


مديرمسئول مؤسسه امام‌رضا(ع) تهران اظهار كرد: مسئوليت برگزاری كلاس‌های اين دوره برعهده حجت‌الاسلام علی رجبی، از مربيان اين مركز قرآنی است.


رجبی در پايان خاطرنشان كرد: در پايان دوره پس از برگزاری آزمون برای قبول‌شدگان از سوی سازمان بسيج گواهينامه تربيت مربی قرآن صادر خواهد شد.

captcha