|
حاتم رجبی، مديرمسئول مؤسسه امام رضا(ع) تهران در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا)، با اعلام اين خبر گفت: بههمت مؤسسه امام رضا(ع) و سازمان بسيج تهران دوره تربيت معلم قرآن كودك با حضور 120 نفر از بانوان آبانماه سال جاری برگزار میشود.
وی در رابطه با مكان برگزاری اين كلاسها افزود: دور مقدماتی اين طرح شهريورماه برگزار شده است و دور تكميلی آن نيز بهمدت 2 روز در پايگاه مالكاشتر برگزار میشود.
رجبی تصريح كرد: مدت زمان در نظر گرفته شده برای برگزاری كلاسهای اين دوره 32 ساعت آموزشی است و طی اين مدت فراگيران با روش تدريس، فنون معلمی، روانشناسی كار با كودك و ... آشنا میشوند.
مديرمسئول مؤسسه امامرضا(ع) تهران اظهار كرد: مسئوليت برگزاری كلاسهای اين دوره برعهده حجتالاسلام علی رجبی، از مربيان اين مركز قرآنی است.
رجبی در پايان خاطرنشان كرد: در پايان دوره پس از برگزاری آزمون برای قبولشدگان از سوی سازمان بسيج گواهينامه تربيت مربی قرآن صادر خواهد شد.