کد خبر: 1297880
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۲
صبح فردا؛

دعای ندبه در امامزاده حسين(س) طنين انداز می‌شود

دعای پرفيض ندبه صبح فردا جمعه، 12 مهرماه در امامزاده حسين (س) استان قزوين طنين انداز و از شبكه يك سيما نيز پخش خواهد شد.



به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه قزوين، دعای پرفيض ندبه صبح فردا جمعه، 12 مهرماه در آستان مقدس امامزاده حسين(س) طنين انداز خواهد شد.


اين مراسم كه بعد از نماز صبح به امامت حضرت آيت‌الله هادی باريك‌بين، نماينده ولی فقيه در استان برگزار خواهد شد، از شبكه يك سيما به طور زنده پخش می شود.


در اين مراسم كه به همت هيئت رزمندگان اسلام شهر قزوين برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام ماندگاری سخنرانی خواهد كرد و مرتضی طاهری نيز دعای پرفيض ندبه را قرائت خواهد كرد.

captcha