کد خبر: 1300033
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۷

طرح «پيوند آسمانی» در مشهد اجرا شد

مراسم طرح پيوند آسمانی با حضور حجت گنابادی‌نژاد، مديركل اوقاف و امور خيريه خراسان رضوی ويژه زوجين طلبه سادات، شب گذشته، 15 مهرماه در امام‌زاده سيدمحمد(ع) مشهد برگزار شد.



به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه خراسان رضوی، مراسم طرح پيوند آسمانی با حضور حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، مدير كل اوقاف و امور خيريه خراسان رضوی ويژه زوجين طلبه سادات، شب گذشته، 15 مهرماه در امام‌زاده سيدمحمد(ع) مشهد معروف به گنبد خشتي برگزار شد.


اين مراسم با تلاوت آياتی چند از كلام الله مجيد توسط مهدی تقی‌پور و همچنين صلوات خاصه علی بن موسی الرضا(ع) و صلوات امام‌زاده سيدمحمد(ص) آغاز شد، سپس در ادامه حجت‌الاسلام سيد مهدی واعظ‌موسوی، واعظ و سخنور كشورمان و كارشناس مسائل خانواده با بيان اينكه زوجين نبايد هيچگاه در خانه‌ بحث كنند، گفت: بحث در خانه از حالت منطقی خارج می‌شود و هنگامی كه بحث‌ هيجانی شد، ديگر فضای احقاق حق نيست بلكه بايد بحث را متوقف كرد و اين از نكاتی است كه معمولا به آن توجه نمی‌شود.


حجت‌الاسلام واعظ‌موسوی، در ادامه مهارت همدلی را مهارتي مهم در زندگی دانست و افزود: اين همدلی باعث می‌شود كه احساس همديگر را تاييد كنيم نه حرف‌های يكديگر را، و اين امر يك پيشرفت در زمينه مهارت به‌شمار می‌رود.


يادآور می‌شود، اين طرح با هدف اجرای امينانه نيات واقفان خيرانديش با موضوع كمك به امر ازدواج و تهيه جهيزيه، همزمان با سالروز ازدواج آسمانی حضرت زهرا(س) و امير المومنين(ع) در 14 بقعه شاخص از 17 استان كشور اعم از سيد هاشم اناب در بردسكن، سيد اسماعيل(ع)در بجستان، سيدابراهيم (ع) در تايباد، بی بی حسنيه در تربت حيدريه، امامزاده جعفر صادق(ع) در درگز، فاضل‌مند در رشتخوار، امام زاده شعيب(ع) سبزوار، امام زاده سلطان ابراهيم(ع) در قوچان، امامزادگان سيد حمزه(ع) و سيد مرتضی(ع) در كاشمر، بابا رمضان در كلات و دارالشفاء حضرت علی(ع) در گناباد اجرا شد.

captcha