به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه فارس، محمود بزرگنژاد، مسئول واحد دارالقرآن آستان شاهچراغ(ع) امروز سهشنبه، 23 مهرماه در جمع خبرنگاران از برگزاری نمايشگاه «عيد ملكوت» در آستانه اعياد بزرگ قربان و غدير خبر داد و گفت: اين نمايشگاه شامل تابلوی نوشتهها، احاديث،روايات و سخنان بزرگان دين در مورد حضرت علی(ع) است.
وی تصريح كرد: اين نمايشگاه كه از 17 مهرماه برپا شده است، همه روزه صبح و عصر پذيرای زائران، شهروندان و مجاوران حضرت شاهچراغ(ع) بوده و تا پايان روز سهشنبه، 14 آبانماه ادامه خواهد داشت.
بزرگنژاد خاطرنشان كرد: در حاشيه اين نمايشگاه مسابقهای از متون ارائه شده در آثار نمايشگاه نيز برگزار خواهد شد كه بهصورت سوال و جواب از بازديدكنندگان پرسيده خواهد شد و بهكسانی كه پاسخ صحيح داده باشند به قيد قرعه جوائزی اهدا خواهد شد.
بنا برا ين گزارش، سازمان بسيج هنرمندان سپاه فجر فارس نيز با مشاركت آستان مقدس شاهچراغ(ع) بهمناسبت دهه ولايت آثار خوشنويسی هنرمندان را در سالن شهيد مطهری اين آستان برگزار میكند.
اين نمايشگاه شامل اثرهای بديع هنرمندان شيرازی و فارسی، در قالب تصاويری جذاب و ديدنی بوده و از چهارشنبه، 24 مهرماه الی پنجشنبه، دوم آبانماه همه روزه صبحها از ساعت 8 الی 12 و بعدازظهرها از ساعت 16 الی 19 آماده بازديد علاقهمندان است.