سيدحسن حسين، مدير عامل سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری يزد در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه يزد، از برگزاری جشنهای ترنم غدير بهمناسبت دهه ولايت در فرهنگسرای شهرداری این استان خبر داد.
مدير عامل سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری يزد افزود: ستاد مبشر غدير سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری يزد جشنهای ترنم غدير را ويژه كودكان 4 تا 6 سال برنامهريزی و اجرا میكند.
به گفته وی اين جشنها از امروز، 28 مهرماه آغاز شده و تا پايان مهرماه ادامه دارد و بهصورت سه روز متوالی و در محل تالار فرهنگسرای شهرداری استان پذيرای بيش از 2 هزار نونهال و كودك است.
حسينی ايجاد شور و نشاط ميان كودكان و آشنايی آنها در ايام كودكی با اهميت عيد غدير خم و ولايت اميرالمؤمنين(ع) از اهداف برپايی جشنهای ترنم غدير اعلام كرد.