کد خبر: 1306962
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷
در بخش بانوان؛

مسابقات قرآن محمودآباد برگزار شد

رئيس اداره اوقاف و امور خيريه محمودآباد از برگزاری مرحله شهرستانی سی و ششمين دوره مسابقات قرآن در بخش بانوان عصر روز گذشته، 30 مهرماه در اين شهرستان خبر داد.



جعفر صفری، رئيس اداره اوقاف و امور خيريه محمودآباد درگفت‌وگو با خبرگزاي بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه مازندران، نمايندگی بابل گفت: بخش بانوان مرحله شهرستانی سی‌و ‌ششمين دوره مسابقات قرآن در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتيل و مفاهيم در دو مقطع زير 16 سال و بالای 16 سال عصر روز گذشته سه‌شنبه، 30 مهرماه در امامزاده قاسم محمودآباد برگزار شد.


وی با اشاره به شركت بيش از 200 نفر از بانوان دراين مسابقات، افزود: بيش از 70 درصد شركت‌كنندگان در مقطع شكوفه‌ها و 30 درصد در مقطع بزرگسالان با يكديگر به رقابت پرداختند.


صفری ضمن اشاره به حضور داوران برجسته در اين دوره، تصريح كرد: حديقه صديقی، قاسمی و مهدوی قضاوت اين دوره از مسابقات را برعهده داشتند.


رئيس ادراه اوقاف و امور خيريه محمودآباد با بيان اينكه نتيجه اين بخش از مسابقات يكشنبه، پنجم آبان‌ماه جاری اعلام می‌شود، خاطرنشان كرد: زمان برگزاری بخش آقایان اين دوره از مسابقات متعاقباً اعلام می‌شود.

captcha