كبری خياطی، مدير روابط عمومی حوزه علميه مكتب نرجس(س) زاهدان در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه سيستان و بلوچستان، گفت: در آستانه عيد غدير خم، همايش «بانوان ولايی» همزمان با سراسر كشور، چهارشنبه، يكم آبانماه در زاهدان برگزار شد.
وی بیان كرد: اين همايش با حضور بانوان طلّاب و مسئولان ادارات و نهادهای استانی و با سخنرانی افضل بلوكی، مدرس حوزه و دانشگاه در سالن اجتماعات حوزه علميه مكتب نرجس(س) زاهدان برگزار شد.
مدير روابط عمومی حوزه علميه مكتب نرجس(س) زاهدان در پایان تصريح كرد: محور موضوعی اين همايش كه برای نخستين بار در دهه ولايت برگزار شد، ذكر فضايل اميرالمؤمنين(ع) و همچنين تبيين و تشريح جايگاه زن در امر ولايتمداری بود.