کد خبر: 1306969
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸

برگزاری همايش «بانوان ولايی» در زاهدان

مدير روابط عمومی حوزه علميه مكتب نرجس(س) زاهدان گفت در آستانه عيد غدير خم، همايش بانوان ولايی چهارشنبه، يكم آبان‌ماه در زاهدان برگزار شد.



كبری خياطی، مدير روابط عمومی حوزه علميه مكتب نرجس(س) زاهدان در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه سيستان‌ و بلوچستان، گفت: در آستانه عيد غدير خم، همايش «بانوان ولايی» همزمان با سراسر كشور، چهارشنبه، يكم آبان‌ماه در زاهدان برگزار شد.


وی بیان كرد: اين همايش با حضور بانوان طلّاب و مسئولان ادارات و نهادهای استانی و با سخنرانی افضل بلوكی، مدرس حوزه و دانشگاه در سالن اجتماعات حوزه علميه مكتب نرجس(س) زاهدان برگزار شد.


مدير روابط عمومی حوزه علميه مكتب نرجس(س) زاهدان در پایان تصريح كرد: محور موضوعی اين همايش كه برای نخستين بار در دهه ولايت برگزار شد، ذكر فضايل اميرالمؤمنين(ع) و همچنين تبيين و تشريح جايگاه زن در امر ولايت‌مداری بود.

captcha