کد خبر: 1307159
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۱
فردا؛

همايش پياده‌روی سادات در بيرجند برگزار می شود

معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف و امور خيريه خراسان جنوبی از برگزاری همايش پياده‌روی و تجمع سادات در موقوفه حسينيه امام رضا(ع) بيرجند خبر داد و گفت اين مراسم فردا، دوم آبان‌ماه با حضور 300 نفر از سادات این استان برگزار می‌شود.



حجت‌الاسلام محسن مؤمنی‌مقدم، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف و امور خيريه خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه خراسان جنوبی، گفت: همايش پياده‌روی و تجمع سادات با همكاری ستاد مردمی غدير استان و اداره‌كل اوقاف و امور خيريه فردا، دوم آبان‌ماه با حضور 300 نفر از سادات استان برگزار می‌شود.


وی شروع اين مراسم را ساعت 6:30 صبح اعلام و اظهار كرد: سادات استان ضمن تجمع در حسينيه امام رضا(ع) به‌ديدار امام جمعه استان رفته و بعد از اين ديدار به مكان امامزادگان باقريه بيرجند جهت شركت در جشن ولايت حركت می‌كنند.


معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف و امور خيريه خراسان جنوبی هدف از انجام اين اقدام را تكريم سادات، اجرای نبات واقفان و تبيين اهميت موضوع امامت و ولايت عنوان كرد و يادآورشد: سادات در زمان بنی‌اميه اگرچه تحت فشار شديد دستگاه حاكم بودند ولی مورد احترام مردم قرار می‌گرفتند.

captcha