کد خبر: 1308052
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۷

دوره تربيت مربی حفظ قرآن در اهواز برگزار می‌شود

دوره تربيت مربی حفظ قرآن كريم با حضور حفاظ قرآن شهرستان اهواز از امروز، 4 آبان‌ماه ويژه حافظان 2 جزء به بالا آغاز خواهد شد.



حجت‌الاسلام والمسلمين عليرضا جلالی، مسئول دارالقرآن بسيج ناحيه امام حسين(ع) اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه خوزستان، اظهار كرد: دوره تربيت مربی حفظ قرآن در اهواز برگزار می‌شود.


وی با بيان اينكه اين دوره آموزشی با حضور و تدريس حميد چنانی حافظ قرآن، نهج‌البلاغه و صحيفه سجاديه همراه خواهد بود، گفت: اين دوره ويژه حافظان 2 جزء به بالا است.


جلالی عنوان كرد: دوره تربيت مربی حفظ قرآن ويژه آقايان و در رده سنی 18 سال به بالا در كانون بسيج شهيد جهان‌آرا اهواز برگزار می‌شود.


مسئول دارالقرآن بسيج ناحيه امام حسين(ع) اهواز با اشاره به اينكه كلاس‌های آموزشی اين دوره آموزشی قرآن كريم از امروز، 4 آبان‌ماه آغاز می‌شود، گفت: دوره تربيت مربي حفظ قرآن اين مركز در 8 جلسه آموزشی تدوين شده است كه در راستای طرح ملی حفظ برگزار می‌شود.

captcha