کد خبر: 1309212
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸

مانور پدافند غيرعامل در شيراز برگزار شد

به‌مناسبت فرارسيدن هفته پدافند غيرعامل با حضور كمال فيروزآبادی، معاون سياسی ـ امنيتی استانداری فارس و نجفی، مدير‌كل پدافند غير عامل اين استان، مانور فرضی پدافند غيرعامل در فرودگاه‌ شهيد آيت‌الله دستغيب شيراز اجرا شد.



به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه فارس، به‌مناسبت فرا‌رسيدن هفته پدافند غيرعامل با حضور كمال فيروزآبادی، معاون سياسی ـ امنيتی استانداری فارس و نجفی، مديركل پدافند غيرعامل اين استان، مانور فرضی پدافند غيرعامل امروز دوشنبه، 6 آبان‌ماه در فرودگاه شهيد آيت‌الله دستغيب شيراز اجرا شد.


كمال فيروزآبادی، معاون سياسی ـ امنيتی استانداری فارس در اين مراسم با گراميداشت فرا‌رسيدن هفته پدافند غيرعامل اظهار كرد: پدافند غير‌عامل به زبانی ساده علاجی قبل از وقوع واقعه است و به همين دلیل بايد زيرساخت‌های كشور دارای پيوست پدافند غير‌عامل باشد.


وی با بيان تأكيدات مقام معظم رهبری در اين زمينه گفت: فرودگاه‌ها تنها بخشی از يك سيستم اجرايی است كه بايد از آمادگی لازم برای مواجه با شرايط بحران برخوردار باشد.


معاون سياسی ـ امنيتی استانداری فارس با اشاره به دستاوردهای فرودگاه شهيد دستغيب شيراز تصريح كرد: اين مانور فرصت مناسبی برای بررسی سطح ايمنی و امداد رسانی در اين بخش است.


بنا‌بر اين گزارش، در اين مانور فرضی كه با حضور كارشناسان و معاونان دستگاه‌های امدادی انجام گرفت، به‌صورت فرضی مانور قطع منبع انرژی به مرحله اجرا گذاشته شد.


يادآور می‌شود، همچنين در حاشيه اين مانور نمايشگاه فعاليت‌های پدافند غيرعامل استان فارس نيز برگزار شد.

captcha