پیکر «استاد محدث» در گلزار شهدای قم به‌خاک سپرده می‌شود
کد خبر: 1371578
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۶
صبح پنجشنبه؛

پیکر «استاد محدث» در گلزار شهدای قم به‌خاک سپرده می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: پیکر استاد «سیدهادی محدث» صبح روز پنجشنبه، 17 بهمن‌ماه پس از تشییع از مقابل مسجد امام حسن عسکری(ع)، در گلزار شهدای قم به‌خاک سپرده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، «سیدهادی محدث»، استاد و مولف کتب درسی قرآنی که صبح امروز، 16 بهمن‌ماه پس از پنج سال تحمل بیماری سرطان درگذشت، صبح پنجشنبه، 17 بهمن‌ماه از مقابل مسجد امام حسن عسکری(ع) در قم تشییع و در گلزار شهدای قم به‌خاک سپرده می‌شود.
بر اساس این گزارش، مراسم تشییع پیکر استاد «سیدهادی محدث» ساعت 9:30 صبح روز، پنجشنبه 17 بهمن‌ماه از مقابل مسجد امام حسن عسکری(ع) واقع در قم، چهارراه بازار برگزار خواهد شد.
مرحوم «سیدهادی محدث» که از اساتید و پیشکسوتان قرآنی بود، سال 1389 به عنوان خادم قرآن کشوری شاخته شد؛ این استاد قرآنی که به مدت پنج سال با بیماری سرطان و مشکلات ریوی دست و پنجه نرم می‌کرد؛ مؤلف کتاب‌های درسی قرآن آموزش و پرورش در تمامی پایه‌های تحصیلی بود و کتاب‌های جدیدالتألیف قرآن پایه‌های هفتم و هشتم و کتاب جدیدالتألیف قرآن پایه اول ابتدایی نیز از تألیفات وی بوده است.
مرحوم «سیدهادی محدث» در کارنامه کاری خود علاوه بر تالیفات کتب متعددی هم‌چون «آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم» در سطوح کودکان و بزرگسالان در مقاطع مختلف تحصیلی نیز به تدریس آموزش قرآن کریم اهتمام داشت.
خبرگزاری ایکنا و جامعه قرآنی کشور این ضایعه تاسف‌بار را به تمامی بازماندگان آن مرحوم و جامعه قرآنی تسلیت می‌گوید.

captcha