فعالیت‌های قرآنی برج میلاد از مدیرعامل برج نمره 14 گرفت
کد خبر: 1385065
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۸

فعالیت‌های قرآنی برج میلاد از مدیرعامل برج نمره 14 گرفت

گروه اجتماعی: مدیرعامل برج میلاد به کمیت و کیفیت برنامه‌های قرآنی که طی سال جاری در این برج اتفاق افتاده است نمره 14 داد.

فرزاد هوشیارپارسیان، مدیرعامل برج میلاد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به فعالیت‌های قرآنی این برج طی یک سال گذشته اشاره و عنوان کرد:  به کمیت و کیفیت برنامه‌های قرآنی که طی سال جاری در این برج اتفاق افتاد نمره 14 می‌دهم.

وی با بیان اینکه درب‌های برج میلاد برای فعالیت‌های قرآنی همیشه باز است گفت: من از همه اندیشمندان قرآنی دعوت می‌کنم در این مکان حضور یابند و فاخرترین برنامه‌های دینی و قرآنی را در یادمان ملی ایرانیان اجرایی کنند.

وی به اجرای برنامه تقدیر از فعالان قرآن در برج میلاد اشاره و عنوان کرد: سامانه جدید قرآنی شهرداری تهران نیز طی هفته جاری در گنبد آسمان برج میلاد رونمایی می‌شود.

هوشیارپارسیان از برپایی غرفه‌های قرآنی در جشنواره نوروزی برج میلاد خبر داد و گفت: نمایشگاهی از تصویرسازی قرآن کریم نیز در برج میلاد برپا می‌شود.

یادمان ملی ایرانیان؛ ماذنه ایران اسلامی

مدیرعامل برج میلاد یادآور شد: یادمان ملی ایرانیان در سند خود ذکر کرده است که ماذنه ایران اسلامی است و در این ماذنه به اتفاقات فاخر فرهنگی و هنری ایران و جهان اسلام می‌پردازد که در این بین شاخص ترین موضوع قرآن کریم است.

captcha