برگزاری دوره کوتاه مدت آموزش تخصصی قرآن و طب
کد خبر: 1387211
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹

برگزاری دوره کوتاه مدت آموزش تخصصی قرآن و طب

گروه سلامت: سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور دوره کوتاه مدت آموزش تخصصی قرآن و طب را ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته‌های پزشکی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور دوره کوتاه مدت آموزش تخصصی قرآن و طب را ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته‌های پزشکی برگزار می‌کند.
برای این دوره سرفصل‌های متعددی از قبیل: منابع و اهداف طب اسلامی، ارتباط علوم قرآن با علم پزشکی، اصول تغذیه درمانی و رژیم‌های غذایی، روش‌های صحیح طبابت از نظر اسلام، نقش ازدواج در سلامت خانواده از دیدگاه اسلام و قرآن و... در نظر گرفته شده است.
زمان ثبت نام در این دوره 30 ساعته تا 17 فروردین ماه اعلام شده و از 25 فروردین تا 31 اردیبهشت‌ماه در روزهای دوشنبه‌ و چهارشنبه‌ هر هفته نیز از ساعت 17 تا 18:30 دوره یاد شده برگزار می‌شود.
آزمون دوره نیز پنجم خردادماه برگزار و گواهی نامه معتبر از سوی جهاد دانشگاهی ارائه می‌شود که علاقه مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام در این دوره می‌توانند با شماره تلفن 021.66951158 تماس گرفته و یا به سایت الکترونیکی http://www.isqa.ir مراجعه کنند.

captcha