برگزاری سمینار آموزشی «مهندسی تحول در زندگی»
کد خبر: 1399531
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲

برگزاری سمینار آموزشی «مهندسی تحول در زندگی»

گروه اجتماعی: مدیر اداره آموزش سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور از برگزاری سمینار آموزشی مهندسی تحول در زندگی طی 20 اردیبهشت‌ماه جاری، خبر داد.

الهام وقاری، مدیر اداره آموزش سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآنی ایران(ایکنا) از برگزاری سمینار آموزشی مهندسی تحول در زندگی طی 20 اردیبهشت‌ماه جاری، از ساعت 13:30 تا 15 در محل این سازمان خبر داد.

وی به حضور حسین اقبالی‌نسب، کارشناس و مشاور دینی در سمینار آموزشی مهندسی تحول در زندگی اشاره و عنوان کرد: علاقه‌مندان برای حضور در این همایش که به صورت رایگان برگزار می‌شود تا 17اردیبهشت‌ماه جاری، فرصت دارند برای ثبت نام خود اقدام کنند.

وقاری با بیان اینکه ثبت نام به دو روش حضوری و غیرحضوری صورت می‌گیرد گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به محل سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور به نشانی، خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، پلاک 85 و یا دفتر جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران، واقع در سالن شهدا دانشکده پزشکی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی یادآور شد: ثبت نام غیرحضوری نیز از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور صورت می‌گیرد و متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ 66951158-021 تماس بگیرند.

captcha