ترویج سبک زندگی اسلامی اولویت تبلیغات اسلامی همدان است
کد خبر: 1423587
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵
در ماه رمضان؛

ترویج سبک زندگی اسلامی اولویت تبلیغات اسلامی همدان است

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی با توجه به استحکام بنیان خانواده از اولویت‌های این سازمان در ماه رمضان است.

حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی با توجه به استحکام بنیان خانواده، خودکفایی با توجه به مصرف کالای داخلی و توجه به ضرورت‌های زندگی اجتماعی و حقوق دیگران از جمله اولویت‌های این سازمان در ماه مبارک رمضان است.

وی افزود: در دنیای امروز خرافات و پیرایه‌ها در نظام‌های توحیدی و اسلامی مایه ذلالت شده و تنها راه نجات انسان‌ها اطلاع‌رسانی دینی است، اجرای برنامه‌های فرهنگی نیازمند ایجاد هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی حوزه فرهنگی و تشکل‌های مردمی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان ابراز کرد: همچنین رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه فرهنگی در این ماه مبارک الهام‌بخشی برای استحکام پایه‌های ایمانی و اعتقادی است.

حجت‌الاسلام دشتکی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در به خدمت‌گیری هنر در مباحث فرهنگی اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نیز در راستای عمل به این فرمایشات از هر امکان و ابزار هنری در چارچوب اصول و ارزش‌های اسلامی استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه هجمه‌های دشمن بیشتر جایگاه نظام و دین را مورد هدف خود قرار داده است، بیان کرد: عفت عمومی یکی از مصادیق بارز هدایت و سعادت بشری است و لازم است در حوزه حجاب سیاست‌گذاران بدنه کارشناسی به اهمیت تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی توجه کنند و این مهم در برنامه‌ریزی‌ها مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: همه ما وظیفه داریم برنامه‌های فرهنگی را در راستای خنثی کردن هجمه‌های دشمن اجرا کنیم، اجرای طرح گفتمان‌های دینی از جمله بهترین ظرفیت‌‌ها برای تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی است.

captcha