سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان مجری سمینار «مهندسی تحول در زندگی»
کد خبر: 1424005
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸

سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان مجری سمینار «مهندسی تحول در زندگی»

گروه جامعه: سمینار «مهندسی تحول در زندگی» با همکاری سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سمینار مهندسی تحول در زندگی با همکاری سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور، 17 تیرماه، با حضور حسین اقبالی‌نسب، روانشناس دینی در جمع دانشجویان و کارکنان دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.
در این سمینار که به صورت بحث و گفت‌وگوی دو سویه با مخاطبان برگزار می‌شود، مبانی رضایت‌مندی از زندگی و عوامل مؤثر در آن مورد بررسی قرار گرفته و تعاریف صحیحی از مفاهیم کلیدی همچون آرامش، آسایش، خوش‌بینی و بدبینی افراد و ....  ارائه می‌شود.
مهلت ثبت نام در این سمینار که به‌ صورت رایگان برگزار می‌شود، تا 15 تیرماه جاری، است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام با شماره‌های 6695115 و 66164880 تماس بگیرند.
در پایان یادآور می‌شود، زمان برگزاری طرح کامل این سمینار که قرار است در قالب کارگاه آموزشی در سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار شود، به روزهای چهارشنبه منتقل شده و از 15 مرداد‌ماه تا ششم شهریور‌ماه سال جاری، از ساعت 8 تا 12 برگزار می‌شود.

captcha