کد خبر: 1429733
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵
اول مردادماه سال‌جاری؛

خادمان قرآنی مرودشت تجلیل می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی مرودشت از برگزاری همایش تجلیل از خادمان قرآنی این شهرستان در اول مردادماه سال‌جاری، مصادف با ۲۵ رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمداسماعیل زارع، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرودشت امروز، 23 تیرماه، در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش تجلیل از خادمان قرآنی این شهرستان خبر داد.

وی تجلیل از خادمین وفعالان قرآنی را تجلیل از اسلام دانست،  افزود: نباید صرفاً به قاریان  اکتفا شود بلکه باید از مؤسسات قرآنی و مربیان نیز تجلیل شود زیرا آنها هستند که قاریان و حافظان قرآنی را تربیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام زارع بیان کرد: باید بکوشیم تا زمینه آشنای جوانانمان را با قرآن فراهم کنیم و از قرآن فقط قرائت آن را یاد نگیریم بلکه باید در قرآن تدبرکنیم و علاوه بر قرائت تفسیر آن را به علاقه‌مندان بیاموزیم.

رئیس تبلیغات اسلامی مرودشت به همایش تجلیل از خادمان قرآن این شهرستان اشاره کرد و گفت: این اداره شش نفر از فعالان قرآنی را جهت تجلیل به فرمانداری معرفی کرده است.

وی در پایان یادآور شد: همایش تجلیل از خادمان قرآنی ۲۵ ماه رمضان در تالارفرهنگیان مرودشت برگزار می‌‌شود.

captcha