کد خبر: 1437769
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵

نشست «بررسی تهدیدها و آسیب‌های ماهواره» در زهک برگزار شد

گروه اجتماعی: مدیر روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زهک گفت: نشست روشنگری «بررسی تهدیدها و آسیب‌های ماهواره» امروز، ۱۹ مردادماه، در شهرستان زهک برگزار شد.

امین میری، مدیر روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زهک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، گفت: نشست روشنگری «بررسی تهدیدها و آسیب‌های ماهواره» امروز، 19 مردادماه، در شهرستان زهک برگزار شد.

وی اظهار کرد: این نشست ویژه عموم بوده که با حضور بسیجیان شهرستان و با سخنرانی حجت‌الاسلام علی خیور، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زهک همراه بود.

مدیر روابط عمومی تبلیغات اسلامی زهک بیان کرد: این نشست به همّت ناحیه مقاومت سپاه شهرستان زهک در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

captcha