کد خبر: 1444928
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲

نشست «آثار مخرب ماهواره» در سراوان برگزار شد

گروه اجتماعی: نشست بصیرتی با موضوع «آثار مخرب ماهواره» امروز، نهم شهریور در سپاه شهرستان سراوان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، نشست بصیرتی با موضوع «آثار مخرب ماهواره» امروز یکشنبه، نهم شهریور در سپاه شهرستان سراوان برگزار شد.
این نشست ویژه بسیجیان بوده که با حضور سرگروه‌ها و مربیان حلقه‌های تربیتی صالحین و با سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا عابدنیا، مسئول طرح صالحین سپاه سراوان، برگزار شد.
حجت‌الاسلام عابدنیا در این نشست اظهار کرد: متولیان عمده شبکه‌های ماهواره‌ای، امریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها هستند که با نفوذ به درون خانواده‌ها، موجب ترویج بی‌حجابی در زنان و بی‌غیرتی در مردان می‌شوند.

captcha