مخالفت خانواده قربانی تروریسم با نصب پوسترهای ضداسلامی
کد خبر: 1455820
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷

مخالفت خانواده قربانی تروریسم با نصب پوسترهای ضداسلامی

گروه بین‌الملل: نصب پوستری که تصویر روزنامه‌نگار آمریکایی قربانی گروه تروریستی داعش را نشان می‌داد و اسلام را دین خشونت معرفی می‌کرد، در شهرهای نیویورک و سانفرانسیسکو منتفی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روزنامه «Latin Post»، پاملا گلر، یهودی اسلام‌ستیز آمریکا و رئیس گروه تندروی «ابتکار آمریکایی دفاع از آزادی» قصد داشت، پوسترهای تبلیغاتی ضداسلامی جدیدی را در ایستگاه‌های مترو و روی اتوبوس‌ها در نیویورک و سانفرانسیکو نصب کند.
یکی از این پوسترها عکس جیمز فولی، روزنامه‌نگار آمریکایی کشته‌شده توسط گروه تروریستی داعش را نشان می‌داد و اسلام را دین خشونت معرفی می‌کرد.
والدین فولی با محکوم کردن اقدام این گروه اسلام‌ستیز، محتوای این پوسترها را تعصب علیه مسلمانان خواندند و حذف آن را خواستار شدند.
وکیل گلر در پی اظهارنظر والدین فولی با انتشار نامه‌ای گفت: خانم گلر به عنوان یک مادری که درد جنایات نازی‌ها را هنوز حس می‌کند و دوستانش در اسرائیل از سوی تروریسم اسلامی وحشیانه مورد هدف قرار گرفته‌اند، حس والدین این قربانیان را درک می‌کند!
وی افزود: به همین خاطر وی از نصب این پوستر خودداری خواهد کرد.
وکیل گلر در ادامه تأکید کرد که دیگر پوسترهای ضداسلامی این گروه بر روی اتوبوس‌ها و در ایستگاه‌های مترو نصب نخواهند شد.
این گروه اسلام‌ستیز آمریکایی با صرف هزاران دلار تلاش می‌کند تا به بهانه دفاع از حقوق بشر، اسلام را دین خشونت و پیروان آن را تروریست معرفی کند.

captcha