«سوت دل» آماده پخش شد
کد خبر: 1457103
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴

«سوت دل» آماده پخش شد

گروه هنر: «سوت دل» عنوان یک فیلم سینمایی به کارگردانی نادر طریقت است که با آماده پخش شدن، برای اولین بار در جشنواره فیلم کودک به نمایش در خواهد آمد.

نادر طریقت، کارگردان فیلم سینمایی «سوت دل» در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این خبر که  این کار آماده پخش شد، اظهار کرد: فیلم تلویزیونی «سوت دل» با به پایان رساندن مراحل فنی، آماده پخش شد. از این کار یک نسخه 35 گرفته شده تا اگر موقعیت لازم فراهم شود ابتدا در سینما اکران شود. این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم کودک به نمایش در خواهد آمد.

وی افزود: این فیلم  روایتگر زندگی یک بازیگر است (کامران تفتی) که پس از به دست آوردن یک سوت از طریق فرشته به سوپراستار سینما بدل می‌شود، اما ظرفیت پایین، تکبر و خودخواهی او باعث می‌شود این جایگاه را از دست داده و آن سوت به دست یک هنرور بیفتد و جایگاه آنها عوض شود.

این کارگردان ادامه داد: در این فیلم سعی شده که بحث سبک زندگی ایرانی اسلامی توجه شود و به مضررات زندگی بدون معنویات هم اشاره خواهد شد. کامران تفتی، ماه چهره خلیلی، احسان کریمی، غزاله جزایری، امین طریقت، سعیدرضا نهال، محمدرضا هنرکار، امیر زالی‌زاده ، فرزین حسن خان و ... در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دیگر عواملی که با این پـروژه همکاری داشته‌اند، عبارتنـد از: نویسنده: هستی طریقت، تصویربردار: حمید شکوهی، صدابردار: اشکان پورتاجی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: امیرعلی مکرمی‌نژاد، مدیر تولید: محمدعلی عزیزی، دستیار دوم کاگردان: امین طریقت، منشی صحنه: هنگامه فرازمند، مدیر هنری و طراح صحنه و لباس: جمشید خوشدل،گریم: مرتضی ضرابی، فرزانه شعبانیان، مدیر صحنه: ناهید احمدزاده، دستیاران صحنه و لباس: آرزو آریایی، محمد اسبقی، دستیار سوم کارگردان: مهدی پورخانعلی، دستیار صدابرداری: سهراب ثمرقندی، دستیاران تصویر: مهدی هفت ایوان، مجید شیخی، مسعود حسینی، محسن محمودی، تصویر بردار پشت صحنه: حجت احدزاده،عکاس پشت صحنه: حدیث طریقت،مدیر تدارکات: مسعود جعفری، دستیار تولید: کوروش مهابادی، دستیار تدارکات: پیمان فرزانه،ترابری: محمدرضا احمدی، عباس مروتی، محمد ایزدخواه، احمدرضا کاظمی، احمد توحیدلو، سینه موبیل: احمد صالحی، محمد بروجردی،مجری طرح: امیر زالی زاده.

captcha